مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از بازدید از زیرگذر بزرگ توحید در تهران گفت: اجرای این طرح عظیم نشان می‌دهد که قدرت سازندگی ایران در اجرای طرح‌‌های بزرگ درون شهری نیز عظیم و نمونه است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، آقای هاشمی رفسنجانی دقت، سرعت و ظرافت کار را در اجرای این طرح ستود و افزود: موضوع ساخت بزرگراه نواب و گشودن گره ترافیکی این منطقه از زمان شورای انقلاب مطرح بود و امروز با پشتکار شهرداری تهران، به عنوان نمونه‌‌ای تاریخی از قدرت سازندگی ایران در داخل شهر مطرح می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد، این نمونه کارهای بزرگ سازندگی در کشور نهادینه شود.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با توجه به مطرح بودن ساخت خط آهن برای عبور قطارهای سریع السیر از دربند (شمیرانات) تا دریای خزر، ساخت زیرگذر توحید کارگاه مطالعاتی و نمونه خوبی برای اجرای آن طرح است.

زیرگذر بزرگ توحید به طول سه کیلومتر از ابتدای خیابان دکتر فاطمی تا پس از میدان جمهوری اسلامی در دست ساخت است و تاکنون بیش از 50 درصد آن انجام شده است.

اجرای این طرح از خرداد 1386 آغاز و مدت آن 29 ماه تعیین شده است.

زیرگذر توحید به ارتفاع8.5 متر و عرض 13.5 متر در دو خط رفت و برگشت ساخته می‌شود.

سه هزار نفر در سه نوبت کاری برای ساخت زیرگذر توحید کار می‌کنند.

آقای هاشمی رفسنجانی صبح روز دوشنبه 21 اردیبهشت پس از بازدید از زیرگذر بزرگ توحید، برای افتتاح نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در بوستان گفتگوی تهران، در این محل حضور یافت.

کد خبر 81094

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز